Hitsertse Quiz Online Xmas Editie

By on 30 november 2020

Geef u hieronder op om zaterdag 19 december mee te spelen met de online Hitsertse Quiz. Via een internet livestream op www.twitch.tv/oranjeverenigingzbl kunt u kijken naar de quiz, doe dit bij voorkeur op uw laptop, smart TV of tablet. U heeft nog een tweede apparaat nodig om mee te doen.  Om de vragen te beantwoorden heeft u namelijk ook een smartphone nodig. Na iedere vraag ziet u of u hem goed heeft beantwoord. Aan het einde van de quiz hebben we ook een leuke prijs voor de winnaar. Net zoals tijdens de gewone Hitsertse Quiz komen er diverse ronden met zowel  makkelijke als moeilijke meerkeuzevragen voorbij. Gedurende de quiz zullen we af en toe een tussenstand laten zien.

Met onderstaand formulier kunt u een team aanmelden. Uit hoeveel mensen een team bestaat mag u zelf weten, maar vul voor ieder team aub een apart formulier in. Uit hoeveel mensen een team bestaat mag u zelf weten, ons advies is 2 tot 5 personen. Houdt bij het samenstellen van uw team de actuele coronaregels in acht. Als u zich aanmeld krijgt u binnen een paar minuten een e-mail als bevestiging. Aanmelden kan tot en met zaterdagochtend 19 december 10:00 uur.

Deelname aan de quiz is gratis. Omdat de Oranjevereniging toch kosten maakt om deze quiz te organiseren wordt u na het invullen van onderstaand formulier doorverwezen naar een pagina waar u een eenmalige donatie via Ideal kunt doen. Dit is niet verplicht, maar wordt zeer gewaardeerd.

Vanaf 18:45 uur kunt u kijken naar de livestream op www.twitch.tv/oranjeverenigingzbl. Om 19:00 uur is hier het kerstconcert van muziekvereniging Crescendo te zien, aansluitend start de quiz.

Hitserse Quiz

verificatievraag