Hitsertse Quiz Online

By on 30 november 2020

Geef u hieronder op om maandag 26 april mee te spelen met de online Hitsertse Quiz. Via een internet livestream op www.twitch.tv/oranjeverenigingzbl kunt u kijken naar de quiz, doe dit bij voorkeur op uw laptop, smart TV of tablet. U heeft nog een tweede apparaat nodig om mee te doen. Om de vragen te beantwoorden heeft u namelijk ook een smartphone nodig. Na iedere vraag ziet u of u hem goed heeft beantwoord. Aan het einde van de quiz hebben we ook een leuke prijs voor de winnaar. Net zoals tijdens de gewone Hitsertse Quiz komen er diverse ronden met zowel  makkelijke als moeilijke meerkeuzevragen voorbij. Gedurende de quiz zullen we af en toe een tussenstand laten zien.

Met onderstaand formulier kunt u een team aanmelden. Uit hoeveel mensen een team bestaat mag u zelf weten, maar vul voor ieder team aub een apart formulier in. Uit hoeveel mensen een team bestaat mag u zelf weten, ons advies is 2 tot 5 personen. Houdt bij het samenstellen van uw team de actuele coronaregels in acht. Als u zich aanmeld krijgt u binnen een paar minuten een e-mail als bevestiging. Aanmelden kan tot en met maandag 26 april 18:00 uur

Deelname aan de quiz is gratis.

Vanaf 19:45 uur kunt u kijken naar de livestream op www.twitch.tv/oranjeverenigingzbl. We leggen dan ook uit hoe u met uw smartphone meespeelt.
Tip: Onthoud de naam van uw team wat u aanmeld goed, want deze naam moet u aan het begin van de quiz invullen.

Hitserse Quiz

verificatievraag