vriend van de Oranjevereniging

By on 21 maart 2019

Door Vrienden van te worden steunt u de Oranjevereniging én maakt u kans op een geheel verzorgende avond tijdens de Hollandse Avond. Vanaf €10,- doet u al mee. Er zijn 250 bandjes en 250 flyers gemaakt waarbij de nummering op de flyer loopt van 1 t/m 250. Tijdens de BeestenBingoShow op donderdag 25 april, zal er uit een bak 1 nummer worden getrokken. Degenen met dit nummer op de flyer wint de hoofdprijs. Een VIP arrangement voor 2 personen tijdens de Hollandse Avond. Dat betekent: Een prive statafel, gratis consumpties en een rondje bitterballen.
Hoe wordt u “Vriend van de Oranjevereniging”: Vanaf vrijdag 19 April zijn de unieke bandjes á €10,- te koop bij Maurice Willemse of bij Eelco Reedijk. U krijgt dan het exclusieve bandje en zo steunt u de vereniging. De bandjes zijn de gehele feestweek te koop. Wilt u ook meedingen naar het VIP arrangement tijdens de Hollandse Avond? Dan heeft u tot donderdag 25 april 20:00uur de tijd dit unieke bandje te kopen. Reserveer via het formulier hieronder alvast uw bandje.

Waarom word ik vriend van de Oranjevereniging:
Omdat wij al jaren de zelfde contributie hanteren en dit willen we graag zo houden.
Omdat je de vereniging wilt steunen zodat we elke jaar een top week kunnen neerzetten
Omdat het exclusieve “Vrienden van Oranjevereniging ZBL” bandje een must have is.

reserveer een bandje, steun de Oranjevereniging

verificatievraag